Khamis, 10 April 2014

HOT!! Dari mana SUARAM Rembat Duit RM100Juta Dana PKR?


Semalam kita digegarkan dengan berita Tian Chua dan Sivarasa yang dikatakan telah menyeleweng duit SUARAM yang diperuntukan kepada PKR sebanyak rm100juta. Pada yang belum baca cerita berkenaan boleh baca kat SINI.

Untuk apa SUARAM beri peruntukan yang besar pada PKR? Untuk pemilihan PKR atau untuk gerakan Reformasi 2.0 yang sedang dalam rancangan Anwar tu?

Sudah tentu dengan dana yang begitu besar, semestinya ia bukan satu perancangan yang kecil. Selamatlah ianya telah disapu awal-awal, kalau tidak tentu akan ada perkara yang tidak baik akan berlaku.

Tentu pembaca tertanya-tanya, siapa penyumbang dana SUARAM ni? Hinggakan boleh melabur rm100juta pada parti politik di Malaysia ni.

Kalau nak tahu, jutawan George Soros dipercayai menjadi penyumbang dana terbesar Suara Rakyat Malaysia (Suaram) melalui Suara Inisiatif Sdn Bhd (SISB).- Fullartikel

Jadi tak hairanlah rm100juta pun boleh campak bagi macam tu saja.

Soo.. kalau dah terima dana dari jutawan yahudi, sudah tentu PKR wajib amalkan ciri-ciri yang yahudi suka.


Seperti kebebasan media, kebebasan beragama, kebebasan hubungan seks, seks songsang, kalimah Allah hak semua agama, rusuhan, pejuang demokrasi, hilangkan kepercayaan pada kerajaan, cemarkan nama polis dan lain-lain perkara pelik yang sememangnya menjadi permainan yahudi untuk rosakkan semua negara Islam.

Disebabkan itu, Anwar selalu mencanang hubungan baiknya dengan negara luar lebih-lebih lagi Amerika. Malah masih didalam ingatan Mc, bagaimana akhbar rasmi Israel 'Jurusalem Post' mengucapkan tahniah kepada Anwar Ibrahim kerana berjaya menawan 5 negari di masa pru ke 12.

Mana pernah dalam sejarah umat Islam di dunia. Seorang pemimpin beragama Islam, diucap tahniah oleh akhbar Israel? Hanya Anwar saja yang dapat pujian sebegitu.

Jadi tak hairanlah bila yahudi sanggup beri dana rm100juta untuk kegunaan partinya, supaya dia boleh terus menerus merosakkan negara kita ni.

Alhamdulillah.. sebab duit tu pun tak sampai dan disapu oleh penyangak dua ekor ditengah jalan. he he..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sayangnya orang Islam di Malaysia belum sedar dan terlalu taksub dengan Pakatan Rakyat yang bersekongkol dengan Zionis.