Rabu, 16 April 2014

HOT!! Video Teresa Kok Lawan Peragut Depan Rumah!!



Semalam Ahli Parlimen Dap Seputeh Teresa Kok, 50, berdepan dengan detik cemas apabila bergelut dengan dua peragut yang cuba merentap rantai emas dipakainya.

Dalam kejadian jam 7 petang itu, Ahli parlimen yang popular dengan rasis ya amat tu dikatakan diragut oleh penjenayah yang menaiki sebuah motosikal berhampiran Taman Rainbow, Jalan Ipoh, Sentul di sini.

Teresa mendakwa sedang membawa dua anak saudaranya berusia lima dan 11 tahun bersiar-siar di kawasan taman berkenaan ketika cubaan diragut.

Menurutnya, dua lelaki tiba-tiba menghampiri beliau dan cuba menarik rantai leher dipakai Teresa ketika itu tetapi gagal apabila wanita itu melawan dan terjatuh.

Katanya, beliau tidak mengalami sebarang kecederaan menjerit meminta tolong menyebabkan dua suspek terbabit melarikan diri.
Aksi cemas terbabit boleh anda tengok dalam video kat bawah ni,




Hebat juga si Teresa ni melawan si peragut tu. Lepas kena ragut tu, rasanya Teresa terus buat laporan polis. Jangan pulak dalam laporan tu dikatakan salah UMNO juga dah la. Mana la tau.. apa saja benda buruk yang jadi di Malaysia sekarang ni, semuanya salah UMNO!



McTheory:
Tapi kenapa Terasa report polis ya? hmm..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

melawan peragut? nampak macam lari sampai tinggalkan budak2 tu...