Ahad, 8 Februari 2015

Majlis Kaum Cina Bersama MB Kedah Tak Dapat Sambutan?


Benarkah tiada sambutan? Cer tengok gambar bawah ni.. he he.. topik tu acah ja..


Semalam YAB Dato' Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir hadir ke jamuan malam Persatuan Kebajikan Penduduk Cina Simpang Kuala Di Dewan Besar, Sekolah Menengah Keat Hwa (persendirian), Taman Sultan Badlishah, Alor Setar.

Beliau dijemput kemajlis berkenaan sebagai penghormatan kepada persatuan kebajikan cina yang telah lama aktif di Kedah.

Datuk Mah Siew Keong, Menteri di Jabatan Perdana Menteri juga turut hadir ke majlis berkenaan, yang menghimpunkan lebih 10 ribu orang didewan sekolah terbabit, malah beliau diserbu oleh hadirin yg hadir untuk bersalaman dan bergambar dengan beliau.

Majoriti yang hadir semalam 80% adalah berbangsa cina, mereka begitu teruja bila bersama YAB MB kita. Diharap persahabatan seperti ini dikekalkan untuk memupuk perpaduan diantara kaum di Kedah.

Ps: nak habaq, ada pihak kata majlis di Dun Dato Seri MB tak dapat sambutan, malah beliau dikatakan tak hadir kerana malu. Sebenarnya beliau mengantikan majlis tersebut dgn Dr Leong Exco Kerajaan negeri kerana Dato MB terpaksa ke KL utk berjumpa TPM atas urusan penting.

Cerita buruk berunsur fitnah disebarkan untuk memalukan Dato MB kita. Apakah benar cerita tersebut kalau dilihat sambutan yg diterima oleh MB kita semalam?

Sudah-sudahlah fitnah!! Tak takut mati ka? Atau ingat diri tu tak mati sampai bila-bila..

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

fitnah budaya sebati pembangkang..parti yang konon parti islam pun fitnah dan hukum agama tak dapat nak beza..politik lebih penting..mungkin pas dah sign kontrak bahawa pembangkang2 semua di janji syurga..

Tanpa Nama berkata...

siapa bapak yang mengajar rakyat buat fitnah,,,orang ini patut di hokum dan jangan biar dia hidup di bumi Malaysia...ugama pun ada ajar fitnah adalah perkara yang buruk dan berdosa besar...fitnah berkaitan dengan menipu...siapa bapak penipu malaysia...hokum dia, sula...

Tanpa Nama berkata...

Saya syiah...
saya dibenarkan bertakiyah atau menipu...
tak dosa tau...

Tanpa Nama berkata...

Bee end. Satu geng sokong cina.

Satu geng lawan cina.

Berlakon asal bergaya.

Fr:Student berjaya. Tapi tak sokong beened.

Tanpa Nama berkata...

anon, 9 Februari 2015 12:14 PTG

ulasan tepat sekali... mereka mungkin meyokong cina...

tetapi tidak sesekali spt PGayR yg menjilat tapak kaki cina.. dan jubss mereka... lgpun nma persatuan kamu pun da nmanye JUBORIANS

suara dr penjara
- Dato (dilucutkn) Nuar Berahi-m Kiram

Tanpa Nama berkata...

Tepat sekali anon 12.14. Mereka sokong cina.

Tapi cina tetap undi Pakatan nanti.. Jangan mareeeee....

suara dr luar penjara

pak muliadi berkata...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل